Co nas wyróżnia

WITAMY W SZKOLE
I SKLEPIE KITE.PL!

Nasza szkoła w branży sportów wodnych istnieje już ponad 21 lat, będąc pierwszą w Polsce szkołą specjalizującą się w kitesurfingu. W roku 2011 wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, poszerzyliśmy ofertę także o kursy windsurfingowe. Spośród innych szkół wyróżniamy się długą tradycją i ogromnym doświadczeniem. Działając jako pierwsza szkoła ukierunkowana pod kątem kitesurfingu, zyskaliśmy
powszechną opinię eksperta w tej dziedzinie.

Naszą misją jest nauczanie sportów wodnych w niezwykłej surferskiej atmosferze, na najwyższym światowym poziomie, poszerzanie świadomości klientów o inne dyscypliny, a także zapewnienie komfortowego miejsca spotkań aktywnych sportowców.

Przejdź do sklepu

Gwiazdorska kadra trenerska

Atmosfera, którą budowaliśmy przez lata została doceniona nie tylko przez klientów, ale także przez pracowników. Możemy pochwalić się praktycznie stałą ekipą instruktorów, wychowawców oraz kierowników obozów. Każda nowa osoba jest dobierana przez nas bardzo starannie, musi wykazać się sporym doświadczeniem oraz rewelacyjnym podejściem do klienta. Od samego początku postawiliśmy na jakość szkoleń, organizujemy wewnętrzne spotkania, wymieniamy się spostrzeżeniami, cały czas udoskonalamy system szkoleń!

Najciekawsze kierunki

Poza szkołą, którą prowadzimy na płw. Helskim a dokładniej na najlepszym kempingu Chałupy 6, organizujemy sporo wyjazdów zagranicznych w różne zakątki „kitesurfingowego świata” między innymi Egipt, Fuerteventura, Sycylia, Sardynia, Brazylia, Wietnam, Meksyk, Mauritius, Kuba, Sri Lanka. Na naszych wyjazdach możesz wypożyczyć sprzęt, uczyć się od zera, doszkalać lub wziąć udział w szkoleniu pro camp z Łukaszem Ceranem – ikoną polskiego kitesurfingu.

First minute

Rezerwując wcześniej masz szansę na zgarnięcie fajnych rabatów! Przygotowania Wybranych kursach i obozach zawsze podajemy info na temat aktualnych promocji. Jeśli masz wątpliwości czy łapiesz się na zniżkę, śmiało napisz do nas lub zadzwoń! Nic nie tracisz, a możesz dużo zyskać 🙂

Brak haczyków

Jako jedna z nielicznych szkół na płw. Helskim nie kasujemy za kurs z góry. U nas płacisz tylko za wykorzystane godziny! Wszystkie zajęcia są ewidencjonowane w systemie i dokładnie opisane, także w każdym momencie możesz sprawdzić ile godzin zajęć odbyłeś, kiedy i z jakim instruktorem.

Kapitalne przygotowanie

Szkoła kite.pl działa nieprzerwanie od 2001 roku. W tym czasie przeszkoliliśmy kilkanaście tysięcy osób, zorganizowaliśmy kilkadziesiąt eventów, zorganizowaliśmy około dziewięćdziesięciu kitesurfingowych wyjazdów zagranicznych, wybudowaliśmy kilka baz. Doświadczenie zebrane przez te lata pozwala nam zająć się wami w możliwie najlepszy sposób 🙂

Najnowszy sprzęt

W naszej szkole kitesurfingu większość latawców i desek wymieniana jest co sezon. Dzięki temu szkolenia prowadzone są na najnowszym, a co za tym idzie najbezpieczniejszym sprzęcie!  Wybieramy tylko sprzęt najlepszych marek. Od Sezonu 2019 jesteśmy pierwszą multibrandową szkółką w Polsce, posiadającą na wyposażeniu topowy sprzęt takich marek jak Cabrinha, Core, Duotone, F.One, Nobile, Shinn. Dzięki temu macie możliwość spróbowania różnych modeli, poczucia różnicy czy też przetestowania sprzętu przed zakupem.

Od sezonu 2016 zapraszamy do zupełnie nowej, przestronnej i komfortowej bazy szkoły, która leży nad samym brzegiem wody i posiada zadaszony taras, zapewniający możliwość odpoczynku w każdych warunkach pogodowych.

Kierunek – Chałupy

Siedziba szkoły w sezonie letnim znajduje się w miejscowości Chałupy na Półwyspie Helskim nad Zatoką Pucką. Miejsce to nie ma sobie lepszych w Europie do uprawiania kitesurfingu i windsurfingu. Płytka i klarowna woda na całej powierzchni akwenu, brak naturalnych przeszkód i zafalowania, szeroka i piaszczysta plaża powodują, że nauka pływania, a także doskonalenie techniki, są bardzo bezpieczne i stosunkowo łatwe.

Zobacz na mapie

Kemping Chałupy 6, na którym zlokalizowana jest szkoła to największy, a jednocześnie jeden z bardziej rozpoznawalnych i komfortowych kempingów na Półwyspie Helskim. Posiada bogatą infrastrukturę pod kątem uprawiania sportów wodnych oraz spędzania czasu wolnego.

Kemping Chałupy 6

Oprócz kursów kitesurfingu i windsurfingu organizujemy również obozy młodzieżowe i studenckie z nauką kite i windsurfingu i bogatym programem zajęć dodatkowych. W dni bezwietrzne oferujemy profesjonalny wakeboarding za motorówką z wieżą, narty wodne, pneumatyczne zabawki za motorówką, SUP, surfing, longboard, deskorolka na sztucznej fali, trick board, skimboard i inne. Poza sezonem letnim zapraszamy do znakomitych spotów kitesurfingowych, na egzotyczne wyjazdy zagraniczne. Nasze biuro podróży 360 TRAVEL organizuje zarówno wyjazdy grupowe jak i indywidualne.

Zaufali nam

Do tej pory zaufało nam wiele firm i instytucji, współpracowaliśmy m.in. z: Intel, HBO, Radio Zet, S.C. Johnson, Red Bull, Simplus, Lukas Bank, Kompanią Piwowarską, Verax Systems, Porsche, Yawal, Geze, SID Group, JIT Team, Pracuj.pl

Media o nas: „Wiadomości” TVP 1, „Polska Ekstremalna” iTVN, Superstacja.tv, Radio Czwórka, Shape, CKM, Auto Świat, Money.pl, NaTemat.pl, Gadzinowski.pl, kiteforum.pl, sieplywa.pl i inne portale branżowe.